Gårdagen.

Har inte så mycket att skriva om eftersom buffan vilade igår :p
Vi vann i alla fall ingenting på tutisen, menmen.!

Idag har jag i alla fall en del att göra, ska först ut och lasta lilla sötponnyn som är såld och åker till sin nya ägare idag :D Weei! Så kul!
Sen ska jag in till Eksjö och hälsa på min älskade mamma en sväng <3
Efter det åka ut till stallet, mocka och fixa det som behövs, Buffan ska gå i skogen tänkte jag , hoppas att vädret håller sig på min sida bara :D
Bina fina ska jag rida en stund i ridhuset med lilla Olivia på hennes ponny!
 
Hade även tänkt att försöka putsa och göra lite sånt nödvändigt skit ;) !
 
 
SötWille får stå för bilden :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0