Jobbintervju + longering + ridning

Som rubriken lyder har jag en del att göra idag ;) Gillart ^^
 
Först ska jag på en jobbintervju på kommunen klockan 11, det är angående ledsagning och jag hoppas verkligen att jag får det :D Håll tummarna!!
 
Sen ska jag ut och longera 4åringen jag har pratat lite om för hon ska sättas igång efter veterinärens utlåtande, men han tror att hon kommer hålla som hopphäst utan problem :)

Bästa Sofia som äger Diva som bäbishästen då heter kommer och hämtar mig i stan och sen kör in mej igen, suuper gilligt :D Bilder kommer! ;)
 
Efter det blir det att åka ut till knävelsby, mocka fixa dona och sen trimm i ridhuset :) !
 
Det är ungefär hur min dag kommer se ut, ändå soft dag tror jag :D
 
 
Juste jag ska tävla på onsdag med, tror inte jag har sagt det ;) Men åker i alla fall iväg till Ljungby för att hoppa 1m och 105cm :) Tagga ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

söt bild :D

Svar: tack :D
emelie vilhelmsson

2012-07-06 @ 18:35:46
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0