Best Bina - Nordsvensk travare

Bina som hon även kallas då, är en nordsvensk travare på 21 som gått på travet i många år.
Vi köpte henne för ungefär 3 år sen nu som skogshäst till mamma, men eftersom att hon är väääldigt het vid ridning så blev det jag som fick rida henne och har startat 80cm clear round på henne.
 
 
och som ni ser på bilden ovan hoppar hon riktigt bra, men hon är verkligen inte lätt.
 
Just nu har vi en medryttare på henne som rider markarbete och i skogen och så hoppar jag då ;)
 
En väldigt trevlig häst detta, världenssnällaste i hanteringen, även om hon kan vara väldigt het att både leda och rida, men hon är väldigt snäll att ha inne och pyssla med.
 
Bilden är tagen precis efter hinder nästan, om ni undrar varför jag håller i henne rätt hårt, inte meningen och det har blivit mycket bättre.
hon är inte så stor som ni ser, endast 153cm.
 
har jag missat något så är det bara fråga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0