Känslan är tillbaka <3

Ååh jag är så glad efter hoppträningen i morse. Shit va hoppade :D

Va väldigt svår bana han hade satt upp, mycket ur väng (vilket jag har problem med) och sen en sbåge på 5 och 5 galoppsprång. kraschade första gången på sista hindret i s bågen, men sen började jag rida som jag skulle hade ett mycket bättre tempo och fortsatte rida i svängarna :D <3
Hoppade lite kortare banor för att checka av att allt funkade, Banan va inte så hög men väldigt knepig som sagt, låg väl på 90cm kanske.
Avslutade med att hoppa en linje med 3 galoppbommar in, räcke, 2 galoppsprång till ett räcke sen 3 galoppsprång till en rättså stor oxer, eller maffig. Avslutade med att oxern låg på 110cm i framkant och 120cm i bakkant ungefär.



Finaste älskade hästen.

Känns super nu inför tävlingen på söndag vilket är riktigt bra, slutar aldrig bra om man åker på tävling utan en bra känsla med sig i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0