Midsommarplanering, beslutsångest så det skriker..

Åååh har sån beslutsångest inför midsommar, blir tokig!!
 
Det började med att jag inte hade något för mej eftersom att jag brukar planera stenhårt och åka iväg, vilket inte är fallet i år. Stannar i jönköpingslän i alla fall, så långt har jag kommit i min planering.
 
Men har ett alternativ som är att åka med fina vänner till lilla skitanneberg, men ändå bra folk mycket alkohol och almänt för mycket fest som vanligt. men även suuper kul!
 
ELLER
 
Åka ut till hon som äger 4-åringen som jag har kollat på och fira midsommar med som det ska firas.*
Alltså inte alldeles för mycket alkohol men bra folk och god mat.
 
Vad tycker ni?? :o
 

 
Är en partyprinsessa, men livet går väl ändå inte ut på att supa skallen i småbitar,
varenda jävla midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0