På topp

Ojojoj vad jag har hunnit med mycket idag :D :D
 
Jag började dagen med att släppa ut de små hästapållarna, när jag kom hem så låg alla fortfarande och sov så jag städa huset efter deras midsommarfirande igår, sen åkte jag ut till stallet igen, tog in pållarna som är ute på natten en stund, longerade lille wille och red även buffan en sväng ute i skogen, orkade verkligen inte trimma idag, va lite trött efter dagens arbete xD ^^
Efter det så åkte jag hem en stund innan det bar av hem till kajsa för film, as dåligt slut förövrigt, sen för en timma sen åkte jag och släppta in buffan och bina som va väääldigt glada att komma in :D !
 

The world greatest <3
 
En öl nu sen sängen :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0