Planer för dagen

Ska först åka till Knävelsby och släppa ut hästar och fixa stallet där, sen tillbaka till nässjö och åka ut för att skritta buffan i skogen, och Wille ska gå lite ordentligt på banan för det kommer några och provrider honom i morgon. hoppas att de passar i hop och de köper honom. för hans skull!
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men antagligen lugnt då jag har stallet i knävelsby i morgon med ;)
Om ni undrar varför jag har det redan nu innan jag har flyttat så är det för att Robert och sarah är på Meeting i Björbäck, typ laholm för er som inte vet ;)!
 
Tänkte ta med kameran och ta lite bilder så ni får se stallet och hagarna där buffan ska vara sen ;)
Flyttar på måndag^^
 
 
Robert får stå för bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0