Plans of today

Godmorgon allihopa!
 
Har precis varit ute med hundarna i skogen och sitter nu och dricker mitt dagliga morgon kaffe, ;)
Vid 11 ska vi åka ner till Robert och Sarah för att prata om stallet och ta en fika, nom nom. Fika är vi väldigt duktiga på där ute ;) mohaha..
 ska även prata lite om helgen, för de åker på tävling så jag ska försöka ta stallet trots tävling själv ;) men det löser vi :D
 
Efter det så blir det stallet, buffan ska joggas i skogen , gramanen på tänkte jag så att hon håller sig lugn och inte bara springer iväg för mej, det eller pelhamet, återstår att se ;)
 
Wille tänkte jag longera, tänkte att han ska få gå i en rättså fri form och i ett hyffsat högt tempo och bara träna kondition, vill inte ute och galoppera honom eftersom att han inte är riden så länge nu och han har ju sina berömda bocksprång som fått en del att flyga :p haha.
Så håller mig faktiskt mest på banan just nu, han har ju inte lyckats bocka av mig än men det kommer väl xD haha..
 
 
Söta ponnyn uppe i lövhult förra året :) !
 
Nehe nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen åka ut och packa lite som jag ska ta med till Knävelsby :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0