Taggad till 1000..

Asså efter hoppträningen igår så är jag så sjukt taggad inför helgen samtidigt som jag är väldigt nervös just nu.
Men kommer bli kul, och sköter jag mig så vet jag att hästen gör det, jag får bara itne glömma att rida genom svängarna vilket jag gärna gör :p haha.



Idag gick hon också väldigt bra, lite seg först sen stark men va ändå fin.
Började med att skritta fram ute i skogen cirka 20 min.
När jag kom till banan så dog hon först gjorde mycket övergångar mellan skritt och trav och tillslut behövde jag bara tänka trav, duktig häst <3
i galoppen så blev hon stark i vänstervarvet, men har nog med att hon är lite svag.
Sen galopperade jag över galoppbommar med 3m imellan, vilket är längre än vad jag brukar ha, det gjorde jag just för att jag skulle hålla galoppen och kom fraktikst in i ett bra tempo varje gång :D

Gladtjej just nu :D <3

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0