Tävlingsresultat - Nässjö ridklubb 29 juni

Hoppade som sagt 90cm och 1m, 90n kändes så himla lågt, men men :p måste få bra känsla på alla 1m innan det blir 110 igen :)
 
90cm clear round - hon va jätte fin på framhoppningen allting bara flöt, sen inne på banan fick jag med mig samma känsla, hon va så fin :D allt bara flöt, hon tittade lite på grejer utanför och tänkte stanna för att hon inte såg hindret, men med lite skänkel så hoppade hon , efter de 3 första släppte det helt och hon va såååå fin :D alltså 0fel.
 
1m a:0 a:0 - På framhoppningen fick jag inte riktigt den framåtbjudningen jag ville ha, men hon galopperade ändå fram till hindrena utan att studsa eller lägga av helt.
Inne på banan så fick jag en bättre galopp, galopperade genom alla svängar, kom rätt på alla hinder, gjorde bra omhoppningsvängar, förutom på sista då jag glömde svänga imellan så red utanför men med en bra galopp, i alla fall så satte vi en dubbelnolla men kom tyvärr precis utanför placering :p som vanligt. haha.
 
Men vi kommer igen, snart har vi marginalen på vår sida ;)
 
 
Kajsa filmade med mobilen, inte bästa kvaliten men en film i alla fall. Den kommer upp så fort hon har lagt in den på min dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0