Tävlingsresultat, svarttorp 15/6

hoppade som sagt 1m idag, hon va lite loj och så, men första tävlingen med värme så både jag o hästen va väl lite matta efter framridning i ett varmt ridhus :p

Fick inte något riktigt flyt på framhoppningen, någon totalmiss, men ändå bästa hästen som ställer upp <3

Väl inne på banan flöt allt, hade bra galoppfrån 1an även om hon inte riktigt tog skänkeln framåt och jag blev lite passiv i mellanåt.
Hon va kanon fin, kom kanske lite nära på något men inte så det störde, blev i ala fall så att vi blev dubbelnolla och kom 5a av 12 startande, tyvärr bara 3 placerade, men första och andra platsen gick till ett nässjö ekipage så ingen fara :D Grattis Linda <3

I morgon så är det en regional 1m som jäller, är något nervös måste jag erkänna, första regionala för i år.
Men det som känns säkert är att det va så sjukt maxat på vissa hinder idag så de kan inte maxa mycket mera i mon ;) Haha!!

Lindas snälla pojkvän fotade så bilder kommer när jag fått de :)

Bra dag, nu laddar vi om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0