Utvärdering av dagens programridning

Framridningen - Han va HEMSK till en början, jag hade väldiga problem att få honom på bakbenen, han bara stretade och va inte alls med på noterna.
I slutet när jag red fram va han lite finare, men har haft mycket bättre känsla på honom innan än vad jag fick här. Fast han är trevlig, kanske tycker det just för att han är lite svårriden.
Inne på banan - Väl inne på banan kändes han faktiskt väldigt fin stundtals, fick lite småmissar och de tar jag på mig, va fortfarande inte nöjd med formen på honom, men men..
Red i alla fall ihop 61,72%, inte helt fyskam tycker jag med den känslan jag hade.

Kommer bild på snyggingen sen :D !



Vill fylla 20 år igeeen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0