Vart är sommaren :(

Har varit ute och fixat stallet, släppt ut hästar och även longerat lille Wille en stund nu på morgonen/förmiddagen.
Va inte jätte varmt måste jag säga, usch fy blä, vart är junivädret :o

I alla fall så tänkte jag berätta att Wille kommer synas i bloggen lite nu ett tag då jag sak rida honom inför kommande provridningar, hoppas ahn blir såld nu lilla hjärtat <3



Visst är han charmig lilla hjärtat? <3

Sötponny!

Min dag kommer i alla fall bli lugn, ska skritta buffan i skogen i typ en timma, ringa sofia som äger en fyraåring som jag ska åka och priova och eventuellt låna som tävlingshäst :D Tack snälla sofia.

Men lugnt blir det och håller tummarna för att solen vill titta fram lite med !!

ha en bra dag allihopa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0