Det är allt liiite synd är det allt om mig.

Halsen blir bara värre, jag lkänner mig febrig och allmänt sjuk :/ Usch.
Nä nu ska jag sluta gnälla ;)

Skönt med långledighet i alla fall :D :D

Massa roligt står på schemat, på fredag ska jag åka och hoppa Bina i knävelsby, lördag blir det att följa med Robert och Sarah på 3årstest i tenhult,  söndag ska jag rida ut med en tjej som rider en häst i stallet och måndag blir det skolmästerskap :D Bra slut på en vecka och början på en ny :D

Oooch det är typ inte alls långt kvar till sommarlovet och att vi flyttar till bästa knävelsby :D
Känner på mig att detta blir en bra sommar, bara hästen håller sig frisk och allt :D



Mitt fina hjärta fick ta ledigt från boxvilan och beta lite idag :D <3
uppsakattades kan jag lova ;)

Kommentarer
Postat av: Philippa ♥

Fin blogg! Var gärna med i min veckansblogg, du hittar regler mm under kategorin veckansblogg på min blogg :) STORT LYCKA TILL!!

KRam!

2012-05-17 @ 13:18:34
URL: http://boingboing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0