Tävling 2 oktober i Vetlanda.

Oj här har det inte varit allt för mycket uppdatering , men nu så ;)
 
Mitt lov har berkligen gått i ett och idag har det varit tävling osv :D Tänkte berätta lite om min dag.
 
Började med att jag kom till stallet runt 10 och fixade iordning Aike till Robert, skulle ridit fram henne men han va klar när jag kom in så skrittade av Nando ist, söta ponnyhesten i storhästformat ;)
Nandidooo ;)
 
Sen vart det lite lunch och efter det var det full fart, gav hästarna hö och plockade in hästarna som var inne, sen fick jag skynda iväg och hjälpa my med hennes häst som gick första klassen tills robert och compani kom till tävlingen. då va det vidare dit , bes.  2 hästar innan vi skyndade till att då upp Robert på hästryggen, Gibli först ut, super fin fram till sista hindret där hon tyvärr petade /: Men sånt som händer, hon brukar inte vara med på noterna i första klassen , jaja hon va fin i alla fall :D
 
fina Gibli :)
 
Sen så var det Watch me´s tur, hon har inte varit ute på ett bra tag, så tror inte de hade jätte stora förväntningar på henne , super spänd på framridningen i mörkret, men hon går in och sätter en sån klockren nolla vilket leder till en 7e placering :D så kul! Fina hjärtat!
 
Söta watch me :D
 
Hoppas ni kommer in och kollar någon dag i helgen :D
I morgon har vi med oss 4a hästar och 2 eller 3 på söndag , och självklart massa andra fina och duktiga ekipage på plats :D går ju inte missa ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0