Alltså , det e fan oktober :o

Det inte okej att det e snö asså :s
 
I alla fall så klippte jag lite man och svans på både buffan och phenix igår , i boxarna. Buffan visste jag inte skulle vara några problem, men mister P har ju sina ideer, men han va duktigt :D
 
 
Aike fick ett longeringspass, duktig häst måste jag säga :D
hon är lite svag i galoppen på böjt spår så tror det är nyttigt för henne att longeras! (:
Longerade typ 30minuter, sen va hon trött, hon fick galoppera rätt mycket på slutet.
 
 
Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på mamma så att jag kan ta bilen och halka iväg till skolan ;)
Som tur är så har vi nya dubbdäck på den bilen, så jag kommer nog komma framåt i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0