The day! ;)

Som alltid på söndagarna nu mera så har vi hela stallet där mina hästar står uppstallade, men skönt som det är så har vi inte morgonfodringen ;)
Åkte till stallet vid typ kvart i 10 och började med att släppa ut hästisarna, Sarah och Robert hjälpte till så det gick snabbt och smidigt :D Pälsbollen buff fick gå utan täcke, skönt tror jag allt hon tyckte de va :D <3
Efter det mockade vi hela stallet och fixade hö till alla hästarna.
 
 
runt 2 så tog jag in Aike för en ridtur i skogen, vår första sen hon kom :D
Var väldigt intressant måste jag säga ;)
snäll men väldigt snarrädd måste jag säga ;) och vattenpölar va verkligen hästätare kan jag lova, och det kan bli problem när vattnet täcker hela vägen man går på ^^ Meen efter lite stegringar, piruetter och allmän bitchighet så gick det bra att i alla fall hoppa över den ;) ha ha sötheeest <3

 
knasigahästen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0