Nyårsafton 2012 / 2013 ;D

Började nyårsafton hemma hos min bror och hans tjej Linda ute i Trönninge, dukade fram och fixade och trixade lite innan allt folk skulle komma :)
 
Vid 5 började folket rulla in, och vid halv 6 blev det fördrink och lite snacks, efter det förrätt innan det var dags att börja grilla, och sedan efterrätt, sen va man proppmätt ;)
All mat blandat med en hel del alkohol. Klockan 11 va de dags för att åka in till staden för att fortsätta festandet och det blev så att vi hamnsade på moon, där vi spenderade kvällen och natten fram till 3 ;)
Efter det vart det lite efterfest ute i Tylösand :D
 
Blev lite bilder i alla fall, så bjuder er på några stycken ;)
Först några på mig och kajsa när vi drack lite dagen innan nyår ;D ^^
 
 
Och några från nyårsafton ;)
 
 
Haha ignoerar hur full jag e på den sista bilden ;) 12 slaget på moon, gratis skumpa (y)
I det stora hela en väldigt najs kväll, :D !
hoppas ni hade en lika najs kväll som jag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0